Stillinger

Servicetekniker søges


Team Consult søger for ILS Danmark i Jylland

 

ILS Danmark, 100% dansk ejet selskab, grundlagt i 1992
Markedsfører driftsikkert, stabilt og fremtidssikret klinisk analyseapparatur til anvendelse i forbindelse med blodanalyser, kvalitetskontrol og laboratorieforsøg.

Har til huse i Allerød i et moderne og lyst miljø med plads til salg, service og lager.

 

ILS har 16 ansatte og vi søger en medarbejdere mere, til udvidelse af service gruppen i Jylland.

Jobbet:

 

Du skal køre som servicetekniker, med tilkald i normal arbejdstid, primært i Jylland.
Du skal reparere analyseapparater med tilhørende computer, opstillet på landets sygehuse og i den farmaceutiske industri.
Du skal rådgive og hjælpe vores kunder pr telefon med vejledning og fejlfinding.
Du skal opstille og kalibrere nyt udstyr ved levering.
Du skal deltage i firmaets aktiviteter.
Du kører ud hjemmefra

Normal arbejdstid: 8.00 til 16.00

Vi forventer du er:
Elektronikmekaniker eller tilsvarende.
Moden – ansvarsbevidst-selvstændig-præsentabel.
Fleksibel

 

 

Vi forventer du har:
Alm. kørekort.
God erfaring inden for Laboratorie IT, netværks opkobling og PC/server installationer.
Erfaring med middelware installationer.
Teknisk snilde, samt du behersker engelsk i tale og skrift på teknisk niveau.
Ren straffeattest

Vi tilbyder:
Meget selvstændigt job. Frihed under ansvar.
Firmabil.
Mobiltelefon + tilskud til hjemme-internetopkobling. Bærbar PC.
Sundhedsforsikring.
Pensionsordning.
Løn efter kvalifikationer.
Overarbejde må påregnes.
Nogen rejseaktivitet – primært i Danmark.

 

Oplæring vil primært foregå fra Allerød sammen med de øvrige medarbejdere,
samt oplæring hos vores udenlandske leverandører, af 1 til 2 ugers varighed.

Al henvendelse til Team Consult, skriftlig ansøgning med CV til
teamconsult@teamconsult.dk eller hvis du har spørgsmål er du
velkommen til at kontakte Torben Winther på tlf. 50 572 973

 

                             ----------------------------------------

 

Servicetekniker/Reparatør

Team Consult søger for Knudsen Plast A/S i Frederiksværk

 

Indrykket 10. juni 2020

Vi søger til Knudsen Plast A/S i Frederiksværk en tekniker til en spændende fremtid.

 

Arbejdsopgaver:

Deltage i produktionsmodning og implementering af nye maskiner og periferiudstyr

Bemyndigelse til at forlange maskiner stoppet og/eller at tilkalde ekstern assistance

Indkøbe reservedele og hjælpematerialer

At der til stadighed findes viden på KP om nye teknologier

Udføre systematisk vedligehold på vore installationer i henhold til planer

Løsning af akutte reparations- og kapabilitetsproblemer på maskiner, periferiudstyr og centraleinstallationer

Deltage i serviceafdelingens øvrige opgaver

Stille forslag og medvirke til at udvikle og optimere processer, maskiner og udstyr

Planlægning af større vedligehold samt reparationer i samarbejde med produktionschef

Skal udføre dokumenteret vedligehold af diverse udstyr

Sikre at egen viden på området er opdateret

Medvirke til et godt og konstruktivt samarbejde/arbejdsklima på tværs af afdelingerne

Medvirke og deltage aktivt i orden og ryddelighed i arbejdsområdet i servicecenteret

Deltage ved interne og eksterne audits med QA
 Deltage aktivt i produktionsfremmende forbedringer således at effektivitet og nedetid på sprøjtestøbemaskinerne bliver reduceret til et minimum

Ansvarsområde:

at der udføres systematisk reparation og vedligehold af sprøjtestøbemaskiner, periferiudstyr, køleanlæg, kompressorer og ventilationsanlæg

at deltage i ad hoc-opgaver i produktionen

at sikre der udføres systematisk reparation af sprøjtestøbemaskiner, perferiudstyr, køleanlæg m.m.

at sikre udstyr og periferiudstyr lever op til vedligeholdelsesdokumentation i henhold til ISO 13485

at ansvarsområdets aktiviteter bliver samordnet med selskabets øvrige aktiviteter

at være faglig ansvarlig for KLS-systemet (hvis du har autorisation)

at vores installationer til en hver tid overholder gældende lovkrav

at indkøbe reservedele til maskiner, bygning og periferiudstyr

Din baggrund kan være:

Gerne med erfaring fra sprøjtestøbte plastløsninger

God faglig baggrund, som maskinmester, eller anden faglig baggrund (industrimekaniker, elektriker, maskintekniker)

GMP- og ISO-erfaring og forståelse

Erfaring med bygninger, drift, vedligehold, ventilation, køl, el-området m.m.

Medico-branchen

Maskinopbygning, opsætning

Fejlfinding på pneumatik, hydraulisk, el-styring

Om virksomheden:

Knudsen Plast A/S er beliggende i Frederiksværk. Gennem 40 år har vi levet af, og levet for, sprøjtestøbte plastløsninger til healthcare-sektoren. Erfaringen betyder, at vi er en af markedets mest kompetente samarbejdspartnere.

Hovedsædet er i Frederiksværk med større virksomhed i Slovakiet. Der forventes større vækst i fremtiden.

Knudsen Plast A/S er en sund virksomhed, hvor kvalitet og leveringspræcision er i højsædet. Her er mulighed for at få et spændende og afvekslende job. Der er rig mulighed for at arbejde med den nyeste teknologi inden for sprøjtestøbning samt god mulighed for at udvikle sig både fagligt og personligt.

Knudsen Plast A/S' vision er at være den fortrukne samarbejdspartner for fremstilling af sprøjtestøbte medicinsk udstyr til healthcare-sektoren.

Mission: Knudsen Plast A/S vil som sprøjtestøbevirksomhed være den proaktive løsningspartner, som tager ansvar for produkt- og produktionsmodning, ramp-up og volumenproduktion af højkvalitetsprodukter indenfor healthcare-sektoren.

Værdier: Vi jagter værdi, Vi samarbejder, Vi bryder vaner, Vi er ordholdende, Vi lærer hver dag.

 

Vi tilbyder:

Et godt og spændende job med gode fremtidsmuligheder, god løn, sundhedsordning og forsikring, internet og bærbar PC til hjemmebrug og kaffe, te og frugtordning

 

All henvendelse til Torben Winther, Team Consult, tlf. 50 57 29 73 og mail: teamconsult@teamconsult.dk, hvis du har brug for yderligere information eller har spørgsmål.

 

Vi venter gerne på den rigtige kandidat og der vil løbende være samtaler, send gerne dit CV og ansøgning til teamconsult@teamconsult.dk.

 

_______________

 

BESAT

 

Receptionist søges til København V.

 

Til Spændende international virksomhed i København

 

• Tage mod gæster i receptionen

• Besvare telefonen, og forbinde opkaldet / eller tag en meddelelse

• Bestille frokost, kager m.m. til møder og fester

• Hjælp med at booke konferencerum

• Kontakt med leverandører

• Kontrollere at konferencelokaler, køkken, offentlige områder er pæne og ryddelige

• Modtage og videre sende mail

• Kurer bestilling

• Bestille kontorartikler

• Bestille adgangskoder og give adgang

• Support til afdelingslederne og andre opgaver i huset

• Ad hoc, opgaver

Arbejdstid 8.30-16,30, fredag 8.30 – 16.00

 

Du er service minded, præsentabel og udadvendt, kan tage initiativ, tale, forstå og skrive engelsk

 

Sød udadvendt smilende. – du er en vigtig ressource, som der bygges mere og mere på.

 

Start så hurtigst muligt, det er et vikariat med mulighed for fast ansættelse

 

 

All henvendelse til Torben Winther, Team Consult tlf. 50 57 29 73 eller send gerne din ansøgning og CV på Mail. teamconsult@teamconsult.dk

 

___________

 

BESAT

 

Vi søger en Maskinarbejder, finmekaniker eller evt. maskinmester, som medarbejdede leder for mindre virksomhed i Egedal Kommune

 

Din baggrund: er nogle års erfaring med ledelse og god stærk baggrund for mekanisk montage og gerne med kendskab til El.

 

 

Du vil indgå i et lille team, hvor du sammen med ejer har sparring og har overblik og kan og vil tage telefon, og har lyst og evner til gå forrest i dagligdagen.

 

Du kan tale og forstå engelsk, kan læse og forstå maskine tegninger og lettere el-diagrammer, kontakt med underleverandører,

kan betjene traditionelle fræser og drejebænk, og hvis du lidt kendskab til svejsning vil det være en fordel

 

Hvis du, er af den rette støbning og person, kan der være unikke mulige for fremtiden

 

Vi venter gerne på den rigtige.

 

 

All Henvendelse: til Torben Winther, Teamconsult.

 

_______________

 

BESAT

 

Forretningsorienteret HR Partner (barselsvikariat)

 

Farum

 

Brænder du for at arbejde med en bred palette af HR opgaver i en dynamisk og ambitiøs organisation med forskellige faggrupper, så er dette måske jobbet for dig. HR har en naturlig og central rolle i forhold til at understøtte såvel den daglige drift som udviklingen af både forretningen, lederne og medarbejderne mod en mere moderne og effektiv organisation i stadig forandring.

 

Vi søger lige nu en barselsvikar til start hurtigst muligt – stillingen er tidsbegrænset og forventes at løbe til udgangen af august 2019, dog med mulighed for forlængelse.

 

Jobbet

Du skal med udgangspunkt i den overordnede forretningsstrategi fungere som sparringspartner for din del af organisationen. Dette indebærer aktiviteter på både strategisk, taktisk og operationelt niveau. Du får en bred og varieret arbejdsdag med opgaver inden for hele HR paletten - rekruttering, administration, jura, coaching, kortlægning af medarbejdernes kompetencer og udvikling heraf samt employer branding gennem bl.a. sociale medier. Der arbejdes med frihed under ansvar, så stillingen kræver en person, der tager ansvar og i høj grad selv tilrettelægger sin dagligdag.

 

Hvem er du

Som person er du engageret og vedholdende. Du evner at påvirke og inspirere dine omgivelser og brænder for at levere resultater. Du hviler i dig selv, er empatisk og tålmodig. Herudover er du en god kommunikator både i tale og på skrift.

 

Derudover forventer vi, at:

du har en relevant teoretisk uddannelse og minimum 2-4 års erfaring fra tilsvarende stilling. Du formår at eksekvere med høj kvalitet trods højt tempo og stramme deadlines - som du formår at overholde. Som HR Partner skaber din faglighed og udadvendte personlighed positiv respekt og giver organisationen et tillidsvækkende holdepunkt for såvel ledere som medarbejdere.

 

Du tilbydes

En afvekslende hverdag med mange spændende og udfordrende opgaver i et uformelt arbejdsmiljø, hvor tonen er afslappet, men ambitiøs, og hvor relationerne vægtes højt. Du bliver en del af en innovativ og succesfuld dansk familieejet virksomhed med gode faglige og personlige udviklingsmuligheder. Kulturen i Aasted er præget af, at vi alle er stolte af det, vi laver, hvilket skaber sammenhold og engagement - to karakteristika der er kendetegnende for hverdagen i Aasted. Sundhedssikring og løn efter kvalifikationer.

 

Vi ser frem til at høre fra dig

 

_______________

 

 

BESAT

 

Team Consult søger for kunde:

 

Kreditor/finans bogholder til spændende modetøjs virksomhed beliggende i centrum af København med start hurtigst muligt

 

Du indgår i en regnskabsafdeling med 4 kollegaer, hvor der brug for ekstra hjælp til daglig drift af debitor, kreditor og Finans bogholderiet.

 

Og i forbindelsen med frasalg, af en del virksomheden skal der udføres bogholderi både fra den frasolgte del og egen virksomhed.

 

Så vi søger en rutineret bogholder med stort kendskab til Navision og kan holde mange bolde i luften og kan bevarer det gode humør og bevarer overblikket.

 

ADD Mikkelsen er spændende virksomhed der har til huse i Borgergade, København, i hyggelige lokaler

Som udgangspunkt er det et 3. måneders vikariat, hvor du bliver ansat direkte af virksomheden.

 

Vi tilbyder:
  Spændende arbejdsopgaver
  Arbejdsplads i centrum af Købehavn
  Flotte lokaler
  God løn
  Frokostordning
  Tøj ordning

 

 

Vi ser frem til din ansøgning

 

_______________

 

 

BESAT

 

Er du vores nye salgskoordinator? til Virksomhed i Herlev


 Vi søger en struktureret og ansvarsfuld salgskoordinator, som evner at holde tungen lige i munden, når travlheden melder sig.

 

PRIMÆRE OPGAVER:
  Ordrebehandling, herunder ordreindtastning, fakturering, factoring og udfærdigelse af
  eksportdokumenter.
  · Kontaktperson for danske og udenlandske kunder. Det vil sige forespørgsler, prisopdateringer,
  vareoprettelser, kundehenvendelser, transportløsninger, samt udarbejdelse af eksportdokumentation.
  · Ansvarlig for indrapportering og vedligeholdelse af GS1 (elektronisk varedatabase)
  · Deltagelse på kundemøder, samt diverse ad hoc opgaver.
  · Oprettelse og vedligeholdelse af varestamdata i Navision.
  Efter oplæring vil du blive kontaktperson for egne eksportkunder i forhold til kundekorrespondance, som
  indebærer en del selvstændigt arbejde. Sælgerne har det overordnede ansvar for kundekontrakter,
  men du fører opgaverne ud i praksis.

 

KVALIFIKATIONER:
  · Minimum 2 års erfaring med ordrebehandling og eksport/logistik - gerne fra international virksomhed.
  · Kan både dansk og engelsk i skrift og tale (jo flere sprog, jo bedre).
  · Vi ser gerne at du har kendskab til Navision samt GS1.
  · Erfaring fra FMCG, men dette er ikke et krav.

 

DU ER:
  · Omhyggelig, selvkørende og tager ansvar for dine opgaver.
  · Super serviceminded, en holdspiller og ser muligheder frem for begrænsninger.
  · Struktureret, god til at koordinere og kan holde fokus, selv når deadlines skifter.
  · Forandringsparat, og hurtig til at lære nye arbejdsopgaver.
  · Smilende, har humor og trives med tværfagligt samarbejde.
  · Du finder salg- og logistikdelen spændende og evner at jonglerer med mange opgaver, når tingene til tider går stærkt.
  · Du har øje for deltaljen, og et naturlig flair for tal.

 

VI TILBYDER:
  Du bliver en vigtig del af vores lille dynamiske salgskontor i Herlev, hvor holdånden er positiv og nærværende. Hos os er der højt til loftet, frihed under ansvar, og vi sætter stor pris på god stemning på kontoret, så man har lyst til at komme på arbejde hver dag. Vi tilbyder pensionsordning, sundhedsforsikring, frugt- og kantineordning, samt fine træningsfaciliteter.
  Arbejdstid: 37 timer - mandag-torsdag kl. 8-16 og fredag kl. 8-15.30.
  Ansøgningsfrist - tiltrædelse hurtigst muligt.
  Ansøgning og CV sendes til: teamconsult@teamconsult.dk


  Spørgsmål: Ring til Torben Winther tlf. 50572973

 

______________

 

BESAT

 

Produktspecialist med lyst til salg inden for medicobranchen

 

Team Consult søger for ILS Danmark A/S i Allerød

 

Du har lyst til at prøve noget nyt

 

Du har formentlig en baggrund inden fra laboratorieverden, og du er bioaanalytiker, laborant, sygeplejerske eller kemiker og har en god IT-forståelse.

 

Du har laboratorieerfaring fra hospitalsverdenen, farmaceutiske laboratorier, industrilaboratorier eller lignende.

 

Dit primære fokus vil være elektroforese, og der vil være en oplæring og træning i produkterne både internt og fra leverandøren.

 

Du vil have Danmark som arbejdsområde sammen med dine øvrige kollegaer hos ILS Danmark.

 

Du indgår i vores team, og udover elektroforeese vil der være andre produktområder som klinisk kemi, autoimmunitet, blodgas, koagulation, hæmoglobin A1c, mulitplex-test og Biochip Array-teknologi.

 

Arbejdsopgaverne:

·         Brugertræning med installation af udstyr

·         Almindelig onsite-produktsupport

·         Kundebesøg ved nysalg og opfølgning på kunder

·         Brugertræning ved opsætning af nye reagenser/metoder og applikationer

·         Instrument- og softwareundervisning samt client/server-løsninger

·         Organisering og planlægning af brugermøder for kunder

·         Nyhedsbreve om produktinformation fra ILS og leverandører

·         Produktsupport i forbindelse med reklamationer

·         Opsøgning og vedligeholder af kunder og markedsreseach

Du:

·         Er udadvendt og trives med mennesker

·         Er en god problemløser i samarbejde med kollegaer og kunder

·         Trives i et laboratoriemiljø

·         Trives med en lang dag en gang imellem (Jyllandstur) ca. 1 dag om ugen

·         Er initiativrig og kan selv forme din hverdag

 

Virksomheden tilbyder en rigtig god arbejdsplads med gode personlige udviklingsmuligheder, god lønpakke inkl. pension, bil, PC m.m.

 

 

Al henvendelse til Torben Winther, Team Consult tlf., 50 57 29 73, hvis du har spørgsmål.

 

_______________

 

BESAT

 

Regnskabschef

 

Team Consult søger for IVFtech A/S i Stenløse

 

IVFtech A/S har 20 ansatte og søger som led i fortsat ekspansion, en god og stabil regnskabschef.

 

Arbejdsopgaver:

 

Månedsregnskab

Budget

Analyser og optimeringer

Kontakt med revisor, bank, forsikring mv.

Indberetning af moms, EU-moms og Intrastat

Indberetning til Dansk Statistik

Kreditorstyring (i samarbejde med bogholder)

Debitorstyring (i samarbejde med bogholder)

Ad hoc-opgaver

Deltage i firmaets aktiviteter

En fordel hvis du kan skrive og tale engelsk

Faglige kvalifikationer:

Kendskab til E-conomic

Rutineret bruger af Excel

Kendskab til lønbehandling (gerne Danløn)

Erfaring med Navision (MS Dynamics NAV) foretrækkes

 

Du har:

En relevant baggrund indenfor økonomi og regnskab, gerne revisionsbaggrund

Erfaring og er robust

Overblik uden at miste fokus på detaljerne

Høj selvdisciplin

Modenhed

Ansvarsbevidsthed og selvstændighed under huden og er fleksibel

Du er ham/hende, der kan se fordele og udfordringer og ikke begrænsninger

 

Vi tilbyder:

Et selvstændigt og alsidigt job

Et job med gode kollegaer

Start hurtigst muligt, men vi venter på den rigtige

 

Al henvendelse til Team Consult ApS, skriftlig ansøgning med CV til teamconsult@teamconsult.dk. Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Torben Winther på tlf. 50 57 29 73.

IVFtech A/S er et danskejet selskab, grundlagt 1998. Virksomheden udvikler, fremstiller og sælger udstyr inden for klinisk udstyr til anvendelse i forbindelse med fertilitetsklinikker (kunstig befrugtning). IVFtech har til huse i et moderne og lyst miljø med plads til udvikling og produktion, lager, salg og service. Missionen er at levere de bedste tilpassede løsninger til dit IVF-laboratorium. Dette omfatter også en sikker atmosfære med pålidelig temperatur, fugtighed og CO2-ligevægt.

 

_______________

 

BESAT

 

Kontor/Adm. medabejder søges

 

IVFtech A/S har 20 ansatte og søger, som led i fortsat ekspansion, en god og stabil medarbejder til administrationen.

Vi søger en positiv medarbejder til kontoret, til en administrativ kontorassistent som skal teame op med de øvrige på kontoret

 

·         Oprettelse af ordre/tilbud

·         Bestille fragt

·         Indkøb kontor

·         bogføring debitor

·         bogføring kreditor

·         Ryde op i købsordre faktura

·         Registre fejl rapporter

·         Arkivering

·         Ad hoc opgaver

·         Deltage i firmaets aktiviteter.

·         En fordel hvis du kan skrive og tale engelsk

 

Arbejdstid: mellem kl. 6.00 – 16.00, flekstid efter aftale, 37 timer/uge

 

Du har:

·         En relevant baggrund indenfor administration og lettere bogføring

·         Gerne en uddannelse som kontor assistent eller lign udannelse

·         Overblikket uden at miste fokus på detaljerne.

·         Høj selvdisciplin.

·         Modenhed.

·         Ansvarsbevidst og selvstændighed under hunden og er fleksibel.

 

Du er ham/hende, der kan se fordele og udfordringer og ikke begrænsninger

 

Vi forventer at:
 Det vil være en fordel med en relevant uddannelse inden for faget eller lign, og/eller har opnået en hvis relevante erfaring med disse områder.

 

Produkter er under en CE-mærkning og/eller FDA-godkendelser

 

Vi tilbyder:

·         Et selvstændigt alsidigt job.

·         Et job med gode kollegaer

·         God fast månedsløn efter kvalifikationer.

·         Start hurtigst muligt, men vi venter på den rigtige.

 

Al henvendelse til Team Consult ApS, skriftlig ansøgning med CV til teamconsult@teamconsult.dk eller hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Torben Winther på tlf. 50 57 29 73.

 

IVFtech A/S er et danskejet selskab, grundlagt 1998. Virksomheden udvikler og fremstiller og sælger udstyr inden for klinisk udstyr til anvendelse i forbindelse med fertilitetsklinikker (kunstig befrugtning). IVFtech til huse i et moderne og lyst miljø med plads til udvikling og produktion, lager, salg og service.

Mission er at levere de bedste, tilpassede løsninger til dit IVF laboratorium. Dette omfatter også en sikker atmosfære med pålidelig temperatur, fugtighed og CO2-ligevægt.

 

_______________

 

BESAT

 

Montage-, klargøring- og afprøvningsmedarbejder Team Consult søger for IVFtech i Stenløse

 

IVFtech A/S har 20 ansatte og søger, som led i fortsat ekspansion, en god og stabil medarbejder til fremstilling af IVF-bænke og hvor du sammen med dine kollegaer er med til at montere, klargøre og afprøve virksomhedens produkter.

 

Som montage-/klargøringsmedarbejder består dit job blandt andet af at:

Montere, samle og klargøre IVF-bænke, der hovedsageligt består af mekanik og svagstrøm m.m.

Sikre at produktet kommer i mål, i den godkendte høje håndværksmæssige kvalitet.

Kvalitetssikre inden produktet forlader virksomheden med afprøvning og test af enkelte dele og det færdige produkt.

 

Deltage i firmaets aktiviteter.

Arbejdstid: mellem kl. 6.00 – 16.00, flekstid efter aftale, 37 timer/uge

Du har:

En relevant baggrund indenfor montage.

Overblikket uden at miste fokus på detaljerne.

Høj selvdisciplin.

Modenhed.

Ansvarsbevidst og selvstændighed under hunden og er fleksibel, kan arbejde i mindre grupper

Du er ham/hende, der kan se fordele og udfordringer og ikke begrænsninger

 

Vi forventer at:
  Det vil være en fordel med en relevant uddannelse som smed, finmekaniker eller elektronikmekaniker eller lign, og/eller har opnået en relevant erfaring med disse områder.

 

Erfaring/kendskab til tegningsforståelse både i el og mekanik. Produkter er under en CE-mærkning og/eller FDA-godkendelser

Vi tilbyder:

Et selvstændigt alsidigt job.

Et job med gode kollegaer

God fast månedsløn efter kvalifikationer.

 

Start hurtigst muligt, men vi venter på den rigtige.

 

Al henvendelse til Team Consult ApS, skriftlig ansøgning med CV til teamconsult@teamconsult.dk eller hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Torben Winther på tlf. 50 57 29 73

.

IVFtech A/S er et danskejet selskab, grundlagt 1998. Virksomheden udvikler og fremstiller og sælger udstyr inden for klinisk udstyr til anvendelse i forbindelse med fertilitetsklinikker (kunstig befrugtning). IVFtech til huse i et moderne og lyst miljø med plads til udvikling og produktion, lager, salg og service.

Mission er at levere de bedste, tilpassede løsninger til dit IVF laboratorium. Dette omfatter også en sikker atmosfære med pålidelig temperatur, fugtighed og CO2-ligevægt.

 

_______________

 

BESAT


 Montage og support af IT systemer til køretøjer.

 

 

Team Consult søger for Kunde i Hørsholm

 

Som led i en fortsat ekspansion, søger vi, 3 gode og stabile medarbejdere til installation og support af en bred portefølje af IT systemer i køretøjer, hvor du sammen med dine kollegaer er med til at montere, klargøre og teste virksomhedens produkter og systemer.

Jobbet består primært i at montere, klargøre og teste IT systemer, der hovedsageligt består af svagstrøm, IT og mekanik m.m.   Der vil være skiftende arbejdspladser og dage på kontoret kan også forventes.
  Flekstid efter aftale, 37 timer/uge.

Du har:
  ·         Gerne en uddannelse som elektronikmekaniker eller lign.
  ·         En relevant baggrund indenfor montage og svagstrøm
  ·         Erfaring med netværk og IT
  ·         Erfaring/kendskab til tegningsforståelse både i el og mekanik
  ·         Du har overblikket uden at miste fokus på detaljerne

Du er ansvarsbevidst og arbejder selvstændighed. Du er fleksibel og er en person, som kan se fordele og udfordringer og ikke begrænsninger. Du er kvalitetsbevidst og har fokus på at aflevere arbejdet i en høj håndværksmæssig kvalitet.

Vi tilbyder:
  ·         1 fast job og 2 medarbejder til 6 måneders projektarbejde, med god mulighed for fast ansættelse efter perioden.
  ·         Et selvstændigt og alsidigt job.
  ·         Et job med gode kollegaer
  ·         God fast månedsløn efter kvalifikationer
  ·         Start hurtigst muligt.
  Al henvendelse til Team Consult ApS, skriftlig ansøgning med CV til teamconsult@teamconsult.dk eller hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Torben Winther på tlf. 50 57 29 73.

 

_______________

 

BESAT

 

Udviklings- og projektleder

 

Team Consult søger for IVFtech i Stenløse

 

IVFtech er et danskejet selskab, grundlagt i 1998. Virksomheden udvikler, fremstiller og sælger udstyr indenfor klinisk udstyr til anvendelse i forbindelse med fertilitetsklinikker (kunstig befrugtning).

 

IVFtech har til huse i et moderne og lyst miljø med plads til udvikling, produktion, lager, salg og service.

 

IVFtech har 20 ansatte, og søger som led i fortsat ekspansion, en udviklings- og projektleder til at bistå med udvikling af nye produkter i tæt samarbejde med eksterne samarbejdspartner og IVFtechs interne udviklingsfolk.

 

Som udviklings- og projektleder består dit job blandt andet af at:

 

Udvikle, koordinere og styring af nye produkter og tiltag, i samarbejde med ledelsen

Komme med nye tiltag, nye produkter, forbedringer og optimerer løsninger

Sikre at produktet kommer i mål, indenfor de fastlagte rammer (økonomi og tid)

Kvalitetssikre nye og gamle produkter, dokumentation

Indkøb, og koordinering fra underleverandører

Udfærdige dokumentation, således at produkterne kan opnå de nødvendige CE-mærkninger og FDA-godkendelser (dette vil være en højt prioriteret opgave)

Deltage i firmaets aktiviteter

Arbejdstid: mellem kl. 7.00 – 17.00, fleks tid.

 

Du er:

Moden

Har gode administrative evner

Bevare overblikket uden at miste fokus på detaljerne

Høj selvdisciplin

Ansvarsbevidst – selvstændig – ordensmenneske

Du er ham/hende, der kan se fordele og udfordringer og ikke begrænsninger

Vi forventer:

Projekt eller/-og udviklings-erfaring

Du har muligvis en uddannelse som elektronik-tekniker eller ingeniør

Gerne erfaring fra lign job

Erfaring med udvikling eller styring med udvikling af svagstrøm

Erfaring/kendskab til tegningsforståelse både el og mekanik.

Du behersker engelsk i tale og skrift

Praktisk erfaring med CE-mærkning og FDA-godkendelser

 

Vi tilbyder:

Et meget selvstændigt job.

Et job hvor du er med til at påvirke hvor virksomheden vil være i fremtiden

Et alsidigt job hvor udvikling og styring og dokumentation er vigtigt

Løn efter kvalifikationer.

 

Al henvendelse til Team Consult ApS, skriftlig ansøgning med CV til teamconsult@teamconsult.dk eller hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Torben Winther på tlf. 50 57 29 73.

IVF Teach A/S er grundlagt i 1998 Mission er at levere de bedste, tilpassede løsninger til dit IVF laboratorium. Dette omfatter også en sikker atmosfære med pålidelig temperatur, fugtighed og CO2-ligevægt.

 

_______________

 

BESAT

 

 

Montage-, klargøring- og afprøvningsmedarbejder

 

Team Consult søger for IVFtech i Stenløse

IVFtech A/S har 20 ansatte og søger, som led i fortsat ekspansion, en god og stabil medarbejder til fremstilling af IVF-bænke og hvor du sammen med dine kollegaer er med til at montere, klargøre og afprøve virksomhedens produkter.

 

Som montage-/klargøringsmedarbejder består dit job blandt andet af at:

Montere, samle og klargøre IVF-bænke, der hovedsageligt består af mekanik og svagstrøm m.m.

Sikre at produktet kommer i mål, i den godkendte høje håndværksmæssige kvalitet.

Kvalitetssikre inden produktet forlader virksomheden med afprøvning og test af enkelte dele og det færdige produkt.

Deltage i firmaets aktiviteter.

Arbejdstid: mellem kl. 6.00 – 16.00, flekstid efter aftale, 37 timer/uge

 

Du har:

En relevant baggrund indenfor montage.

Gerne en uddannelse som elektronikmekaniker, finmekaniker eller elektriker m.m.

Overblikket uden at miste fokus på detaljerne.

Høj selvdisciplin.

Modenhed.

Ansvarsbevidst og selvstændighed under hunden og er fleksibel, kan arbejde i mindre grupper

Du er ham/hende, der kan se fordele og udfordringer og ikke begrænsninger

 

Vi forventer at:
  Det vil være en fordel med en relevant uddannelse som smed, finmekaniker eller elektronikmekaniker eller lign, og/eller har opnået en relevant erfaring med disse områder.

Erfaring/kendskab til tegningsforståelse både i el og mekanik. Produkter er under en CE-mærkning og/eller FDA-godkendelser

 

Vi tilbyder:

Et selvstændigt alsidigt job.

Et job med gode kollegaer

God fast månedsløn efter kvalifikationer.

Start hurtigst muligt, men vi venter på den rigtige.

 

Al henvendelse til Team Consult ApS, skriftlig ansøgning med CV til teamconsult@teamconsult.dk eller hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Torben Winther på tlf. 50 57 29 73.

 

IVFtech A/S er et danskejet selskab, grundlagt 1998. Virksomheden udvikler og fremstiller og sælger udstyr inden for klinisk udstyr til anvendelse i forbindelse med fertilitetsklinikker (kunstig befrugtning). IVFtech til huse i et moderne og lyst miljø med plads til udvikling og produktion, lager, salg og service.

Mission er at levere de bedste, tilpassede løsninger til dit IVF laboratorium. Dette omfatter også en sikker atmosfære med pålidelig temperatur, fugtighed og CO2-ligevægt.

 

_______________

 

BESAT

 

Klejnsmed , til Rødovre søges :

 

 

Vi søger en rigtigt god smed

Til et godt varigt job, du er præsentabel og har kørekort .

 

Arbejdsopgaver : trapper, stålkonstruktioner, altaner, inventar montage, montage af gitre og restaurering af smedejern m.m

 

Du er kan arbejde selvstændigt , og får noget fra hånden

 

ring gerne til Torben Winther 50 57 29 73

for at aftale en samtale.

 

Vi søger en rigtigt god smed

 

Til et godt varigt job, du er præsentabel og har kørekort .

 

Arbejdsopgaver : trapper, stålkonstruktioner, altaner, inventar montage, montage af gitre og restaurering af smedejern m.m

 

Du er kan arbejde selvstændigt , og får noget fra hånden

 

 

Ring gerne til Torben Winther 50 57 29 73 for at aftale en samtale.

 

 

__________________

 

Team Consult søger for ILS Danmark A/S i Allerød

 

 BESAT

 

ILS Danmark A/S er 100% danskejet selskab, grundlagt i 1992. Markedsfører driftssikkert, stabilt og fremtidssikret klinisk kemiudstyr til anvendelse i forbindelse med blodanalyser, kvalitetskontrol og laboratorieforsøg. Har til huse i Allerød i et moderne og lyst miljø med plads til salg, service og lager.

ILS Danmark A/S har 16 ansatte, og vi søger en servicekoordinator til en nyoprettet stilling i servicegruppen.

Servicegruppen består af en servicechef og 6 teknikere.

Jobbet:

·         Supportere og hjælpe servicechefen med administrative opgaver.

·         Koordinere de forskellige serviceopgaver og tildele dem til en tekniker.

·         Bookning af årlig og halvårlig eftersyn hos vores kunder.

·         Være bindeled mellem vores kunder og vores teknikere.

·         Ajourføre vores CRM-system (WEB CRM) og holde det opdaterede.

·         Fakturere vores servicearbejde/reservedele.

·         Supportere og hjælpe kontor og lager med administrative opgaver.

·         Indkøbe reservedele og PM-kit til serviceteknikerne.

·         Deltage i firmaets aktiviteter.

·         Arbejdstid: 8.15 til 16.15.

Du er:

·         Moden

·         Har gode administrative evner

·         Bevare overblikket

·         Høj selvdisciplin

·         Ansvarsbevidst - selvstændig - ordensmenneske

·         Stort servicegen og dermed give gode kundeoplevelser

Vi forventer, du har:

·         PC-erfaring

·         Erfaring med faktureringsprogram (gerne C5)

·         Erfaring med CRM-system

·         Samt du behersker engelsk i tale og skrift

Vi tilbyder:

·         Meget selvstændigt job. Frihed under ansvar.

·         Mobil telefon + ADSL-tilskudsordning. Bærbar PC.

·         Løn efter kvalifikationer.

Al henvendelse til Team Consult ApS, skriftlig ansøgning med CV til teamconsult@teamconsult.dk eller hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Torben Winther på tlf. 50 57 29 73.

 

_______________

 

BESAT

 

 

ILS Danmark A/S er 100 % dansk ejet selskab, grundlagt i 1992. Markedsfører driftssikkert, stabilt og fremtidssikret klinisk kemiudstyr til anvendelse i forbindelse med blodanalyser, kvalitetskontrol og laboratorieforsøg. Har til huse i Allerød i et moderne og lyst miljø med plads til salg, service og lager.

 

ILS Danmark A/S har 16 ansatte, og vi søger en tekniker til servicegruppen.

 

 Jobbet:

 

•      Du skal køre som servicetekniker, med tilkald i normal arbejdstid, hovedsagligt på Sjælland og Fyn.

•      Du skal reparere klinisk kemiudstyr med tilhørende computer/netværk, opstillet på landets

       sygehuse og i den farmaceutiske industri.

 

•      Du skal rådgive og hjælpe vores kunder pr. telefon med vejledning og

       fejlfinding.

•      Du skal opstille og kalibrere nyt udstyr ved levering.

•      Du skal deltage i firmaets aktiviteter.

•      Arbejdstid: 8.15 til 16.15

 

Du møder på kontoret når der ikke er servicetilkald

 

 

Du er:

 

•      Elektronikmekaniker / Elektroniktekniker eller  tilsvarende.

•      Moden - ansvarsbevidst - selvstændig - præsentabel.

 

Vi forventer, du har:

 

•      Kørekort.

•      PC - erfaring.

•      Erfaring med netop kobling.

•      Teknisksnilde,

•      Samt du behersker engelsk i tale og skrift på teknisk niveau.

 

Vi tilbyder:

 

•      Meget selvstændigt job. Frihed under ansvar.

•      Firmabil eller kørsel i egen bil, efter statens takster.

•      Mobil te lefon + ADSL-tilskudsordning. Bærbar PC.

•      Løn efter kvalifikationer.

•      Noget overarbejde må påregnes.

•      Nogen rejseaktivitet - primært i Danmark.

 

Oplæring vil primært foregå fra Allerød sammen med de øvrige medarbejdere, samt oplæring hos vores udenlandske leverandører, af 1 uges varighed.

 

Al henvendelse til Team Consult Aps, skriftlig ansøgning med CV til teamconsult®teamconsult.dk eller hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Torben Winther på tlf. 50 57 29 73

 

______________

 

 

ER DU ELEKTRIKER OG SØGER NYE UDFORDRINGER? ᅠ-

 

Med base i Nordsjælland. kunden er en del af en større organisation, som giver dig mulighed for at blive en del af mange spændende projekter i bygge- og anlægsbranchen.

Opgaver er alt fra traditionelt el-arbejde til opgaver med intelligente elinstallationsløsninger.

 

  • Byggepladsarbejde eller service – alt efter hvor dine ønsker og kompetencer ligger
  • En 37 timers arbejdsuge
  • Firmabil og telefon
  • Løn efter kvalifikationer
  • Uddannet elektriker – mangeårig erfaring er ikke nødvendig
  • Kan arbejde selvstændigt

 

Du går måske og drømmer om en fremtid som projektleder, hvor du kan lede egne projekter og medarbejdere

Eller måske ønsker du en mere selvstændig tilgang til arbejdet som montør?

  • Du har et højt energiniveau.

Du får en afvekslende hverdag i en virksomhed, som har stor passion for sine projekter. Du bliver en del af en stærk ånd og et positivt arbejdsklima med gode kollegaer. Du får du mulighed for personlig udvikling og stor medindflydelse. Ligegyldigt hvilken retning dine ønsker peger hen, er der rig mulighed for at nå dine mål.

 

-------------------------------------------

 

 

Team Consult søger for

Aaen & Co.

 

Revisorer søges til virksomhed i Helsingør

BESAT

 

 

De primære arbejdsopgaver:

 

Du trives godt med at arbejde med tal og kundekontakt. Det er en travl og udfordrende hverdag.

En væsentlig del af dit arbejde vil bestå i revision  regnskabsudarbejdelse for mindre selskaber. Vi forventer at du har erfaring med årsafslutning, opstilling af årsrapporter samt de mest almindelige skattemæssige forhold for selskaber og selvstændige erhvervsdrivende. Erfaring med bogføring og de grundlæggende momsregler er et krav.

 

Kvalifikationer:

 

  • Du har minimum 3-4 års erfaring fra revisionsbranchen og op til 10 års erfaring
  • Du har bestået eller er ved at afslutte første del af HD-R og gerne være i gang med CMA

 

Personlige kvalifikationer:

 

  • Arbejder selvstædigt og struktureret, har øje for såvel helheden som detaljer
  • Teamplayer – men evner at arbejde selvstændigt
  • Gode sociale kompetencer
  • Serviceminded
  • Trives med at arbejde i et dynamisk miljø

 

 

Vi har stort ønske om, at du bor i området eller tæt på. Gerne relationer til området, da virksomheden satser på lokale kunder.

Virksomheden har eksisteret siden 1999. Virksomheden oplever en god tilgang af kunder og derfor søger vi flere nye medarbejder. .Personerne bag virksomheden er Søren Appelrod, Kenn Elmgren, Bo Bay Hougaard, Jesper Smidt og Niels Borum Madsen. Aaen & Co. består af 39 veluddannede og dedikerede medarbejdere. De udarbejder og reviderer regnskaber for mindre og mellemstore virksomheder. Om de er bedre og dygtigere end konkurrenterne, lader de op til andre at vurdere. Men at de har et navn udover det almindelige er ingen selvfølge. Et godt navn er noget, man skaber og opbygger gennem det man gør. Derfor bliver der lagt vægt på et godt arbejdsmiljø og trivsel i hverdagen.

 

Forventet tiltrædelse: 1/11-1/12 2016.

 

Al henvendelse til Team Consult og skriftlig ansøgning med CV sendes til teamconsult@teamconsult.dk. Hvis du har spørgsmål er du velkommen til at ringe til Torben Winther på tlf.: 50 57 29 73

 

___________________________

Team Consult ApS · Liljevej 4 · 2970 Hørsholm · Telefon 50 57 29 73